2012. december 18., kedd

Megszok(/p)ás

Tegnap voltam dolgozni.... Duuuuuuuurrrrrrrrrrrrva volt.... KO lettem a végére.... Nem kicsit nagyon... Mindenem fájt 8,5 óra összesen... Na jó ha levesszük a szüneteket 8 óra.... 14 órát dolgoztam ebben a hónapban úgy 6rugóért... jipíí...
6re kell menni, (pontosnak kell lenni), ergo 4kor keltem és az 4:50es busszal ki a marstérre, majd ott az 5:20-as 76ossal munkába menni.... Találkoztam Ágival, ő is oda jár melózni (Napsugár kft vagy mi a faszom).... 6ra kiértünk, felöltöztünk, kiosztották a munkát.... Beraktak szalaghoz most (múlt héten csak csomagolnom kellett leginkább, az ehhez képest picsafüst volt).... Na szóval az úgy nézett ki, hogy.... én voltam a szalag végén.... ugye körbement a pipi és mindenkinek megvolt mit kell vele csinálnia, a végére maradtak a combok... Azt kellett nekem leszedni ládákba, ami még oké lett volna annyira kellett még csak figyelnem hogy mindig legyen fóliás ládám és ne menjen rajtam túl a comb... Ez idáig még oké lett volna, de eztán jött a bonyolítás.... Szórást kell csinálni (Kurva szuper gondoltam magamban)... Az úgy nézett ki, hogy az eddigieket ugyanúgy csinálni csak közben mérni kellett a kisseb combokat 2 szórás szerint.... egy 20-22 és 24-26-ba.... Itt kezdtem bajba lenni. mert szórni+pakolni+figyelni hogy legyen fóliás ládám.... Szerencsére egy darabig ott maradtak segíteni, de azért egyedül is lettem hagyva :S Volt egy másik csaj, Kata, ő valami papírokat várt hogy mehessen boltozni vagy mi, de nem akartak a papírok megjönni, így beállt segíteni, ami jól jött :) Mérte a combokat meg mikor úgy alakult fóliázott nekem.... De et még mindig nem volt semmi... Méééééég bonyolítani kellett rajta, mert hogy közben elkezdték felezni a combot.... Szóval csinálni kellett a szórást -2felé-+pakolni a többit+figyelni a fóliás ládáim+a fél combokat másik ládába gyűjteni.... Na ez itt már szellemi feladat is volt bőven, párszor majdnem rossz helyre dobtam a dolgokat.... 8kor volt 10 perc szünet reggelire... én szomjasabb voltam mint éhesebb, meg az a rossz hogy az öltözőbe és az ebédlőbe melegebb van és felmelegszek, utána nem valami jó visszamenni a 10fokba mert 5-10 percig cidrizek :S Osztanak teát, de én nem ittam mert rohadt gyorsan végig megy rajtam és 2 óra múlva van csak újra szünet.... Szóval folytattam a szalagnál a combokkal a dolgom, ami addig oké volt még volt segítség... de mikor egyedül voltam brutál volt.... Plusz zúgott ugye a gép,(szalag) és a fejfájás is megtalált.... 11után valamikor szerencsére jött a főnök és mondta menjek vele (aminek örültem mert már kész voltam és reménykedtem hogy a csomagolóba küld mert az könnyebb)... Csomagolni kell :D Megörültem :D Az ott lévő pasi már ismerős arc volt-Szabi, meg volt egy csaj-Brigi... Ők hülyültek egymással, szóval jobb volt a hangulat... De ha elfogyott a csomagolni való sem lehet megállni mert a kamera figyel.... Szóval folyton mozgásban kell lenni.... Fél 12kor kezdtünk örülni hogy lassan ebéd szünet (30perc)... erre jön be egy fazon, hogy neki ez meg ez meg ez ja meg ez is kellene.... Szabi néz, olyanunk nincs... Mire a fazon, hogy az jó mert a kocsi meg már itt van érte.... Úgyhogy álltunk neki csomagolni annak amit kértek, meg küldtek még egy embert segíteni és a főnök közölte hogy ezt még ebéd előtt csináljuk meg.... Így nekünk negyed1után lett csak szünetünk.... Ekkor már fájt mindenem hiszen végig álltam+emelgettem a teli ládákat... Brigi kedves volt fizetett nekem egy kávét, mert csak 30 forint volt nálam és látta hogy szemezek az automatával :D Jó fej volt, mondta hogy a munka egy szívás de muszáj csinálni.... Ebéd után még csomagoltunk valamennyit, meg volt amit javítanunk kellett de ez már lazább volt... utána bőrözni kellett a húst és csontozni.... kicsesztek velünk mert az első ládasort nem mérték ki, úgyhogy számolhattuk hogy 100 db legyen egy ládába... Amit később hoztak azt szerencsére már mérték... A végén összeraktak minket diákokat és közösen 4-en bőröztünk, hülyültünk is :) 2kor már az órát lestük, hisz fél3kor szünet.... Éééésss szünet előtt 5 perccel Tibi (főnök) benyögi a számunkra legszebb mondatot: mehettek haza...... Óóóóóóóóóóóóóóóó jeeeeeeeee
8 és fél óra munka.... Ehhez képest az előző heti 5és fél semmi nem volt. Szó szerint mindenem fájt, tegnap már csak pihentem, aludtam lazítottam... Persze egy forró zuhany után ami felmelegített...........
Ma hazajöttem, véééégre, hisz szombat óta ezt akartam (vagy már előbb) :D Már belaktam anyu muffinjából, beszélgettünk is egy jót és puzzleztem kicsit :D Fáradtan de megvagyok.... Jó az itthoni nyugi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése