2012. december 25., kedd

Családos, bulis :)

Tegnapelőtt összejött végre kis család, és délután elkezdtük az előajándékozást a tombolával. Itt szinte mindenféle cselesség megengedett, de mindenki nyer :) A tombolákat csak újságpapírba csomagoljuk, - lényeg hogy ne látszódjon mi az - a papír úgyis szemét lesz, és az az izgi hogy az ember szétkapja a csomagolást :)....édességtől a vicces dolgokig lehet bármi....(lásd alább képeken, néhány dolog)...a lényeg, igazából nem az, hogy mi az, hanem hogy jól szórakozzunk. Aztán kis pihenő, közös kajázás, és a meglepetés amiről nagylány nem tudott, egy a neten talált társasjáték némileg átalakítva/módosítva (az eredeti brutálisabb volt)...a lényeg hogy sokat kell inni hozzá. Mi borban 'utaztunk' és az előírt rendes poharak helyett kupicással mértük az adagokat, de igy is elfogyott 3 üveggel....az első körnél még mindenki biztos volt abban, hogy ez nagyon 'light-os', a másodiknál, hogy ennek sosem lesz vége.....a harmadik körnél már minden mindegy, az ember még a könyökét is megnyalja ami amúgy lehetetlen :D A lényeg, hogy annyira sokat nevettünk, mit nevettünk...fetrengtünk a röhögéstől, hogy az minden pénzt megért, kit érdekel itt bármilyen ajándék, míg képesek vagyunk közösen ilyen jó hangulatra.


ilyen is volt a tombolában....


..ahogy fiatalító kancatej is :D...


..sőt friss alpesi levegő :D....


...gyors elsősegély....


...ezek is....a fődíj, melltartó volt :D


...a társasjáték 'alapjai'...


..kép a képben...két fényképezővel egyensúlyozva :)...


...a második körnél már a fekvő pozíció kényelmesebbnek tűnt....


...nincs pazarlás, ami a tányérba folyt azt is ki kell inni :D....










...annyi papírzsepit teletaknyoltunk a röhögéstől, hogy a végén inkább wc papír gurigát vettünk elő....a telefon meg persze akkor csörög mikor az ember már nem bír komoly lenni :D...


...ez is tombola...


...kicsit cseles...nem cigi a cigi :))




Az ózonlyuk is megnyerhető :D


...a társas....

  némi szöveg(elés)részlet:

Anyu Alapozzatok sóssal, mert lehet, hogy este tényleg hányás lesz.
Anna: Mi már ez a hányás dolog? Én nem szeretem a durva karácsonyt!

Tomboláztunk. Voltak cseles meglepetések. Kibontom a kis csomagot és felkiált:ok "CIGIIIIIII! :D ..... Vagy nem?" A Szofis doboz szaloncukorral volt megtömve. :D

társasnál:
Gábor: Én már hányás előtt vagyok.
Az a helyzet, hogy mi is. :)
XD

Ez a fasírt harap! oO
Nekem meg a szemembe ment.
oO
XD


 N: Én kimaradok egy körből, úgyhogy nem iszok.
A: De az előző volt az! :D
N: Na, baszd meg!
M: XD

2. kör környékén:
"Lépj vissza tíz mezőt..." Merre kell visszamenni?

A: Holnap így fogunk felkelni: "Kurva karácsony!"

Nah! Állj fél lábon tíz másodpercig. ..... kilenc, tíz. Lehet, hogy tényleg hányni fogok. :S

 Tartom a poharakat:
Tölts már!
De ott a kezed, Te hülye! Nincs több kezed? :D
XD

Anna, Te ezt miért iszod? Most pálinkáztál.
Hát mert van szexuális segédeszköze. :D
Jaaa, hogy ott tartunk? Egy körrel lemaradtam.
Te úgy hárommal lemaradtál. XD

3. kör tájékán:
De azt a bort a Sanyinak hoztam.
Nem baj.
De az fehér.
Mindegy, milyen! Hozzad!!!

 

Tíz másodpercig?! Jobb, vagy bal láb?
Hát.... Amelyiken úgy érzed, hogy jobb.

"Akin fekete zokni van, igyon!"
Ez a merő kibaszás!

Bejöttem a pisilésből.
Fáj a hasam. Megéreztem, de nem vettem észre.

Baszó' segíteni leülni, milyen nő vagy te?!

Gábornak a fele a könyökén folyik. :D
*lenyalja*
Egy ember meg se bírja nyalni a könyökét, de a harmadik kör után már ez is sikerül. :DDD

Nővérem ingatag léptekkel feláll:  De nekem tériszonyom van! "Hazáááámnaaak ree-eeen-dület-lenüüüül...."

Nem égett ki a tűz?
XD
XD

Mikor már mindenki fekve játszik:
Mondtam már, milyen szép szőnyegetek van?

Azon gondolkodtam, hogy izé....
Ne gondolkodj, igyál!

Nekem a végére kinő a hajam.
:'D

Ki jön?
Nem tudom, de miért iszik Anna?

Felébredtek a kókuszdiók. (kókuszgolyók - A szerk.)

'Minden hölgy igyon!"
Öúúú.... :S
Legyél tökös, baszd meg! :D

"Akin fekete zokni van, igyon!"
Az a fekete kurva.... ^.-
XD

Miután a pia elfogyott, kollektív dülöngélés, földön fekvés és aktív rosszullét következett.
Nem tudom, hogy csináltátok, de biztos, hogy én ittam a legtöbbet.... :S
Na? Ki megy először fürdeni? :) Vagy hányni? :D

 

Ő nem is ivott annyit.
Anyu végigcsalta az egész karácsonyt! 
 
XD



Folyt. köv nem sokára :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése