2012. december 12., szerda

Képes beszámoló :)

Ez haláli XD
---
Reggel bazzeg olyan nagy pelyhekben esett a hó O.O
A szorgalmi időszak szerencsére lezárult, itt a vizsga időszak :) A vizsgaidőszakoz jobban bírom mint év közben a zh-kat... Van már pár hármasom, ma írtuk meg turisztikából a második zh-t, de tuti javítani fogok, mert az első nem lett az igazi.... Remélem ez jobban sikerült, ennél a tanárnál sose tudni.... Januárra tettem minden vizsgám, eredetileg jövőhéten mentem volna föcire de nem lesz időm felkészülni rá, sok az anyag... januárra viszont feltorlaszoltam őket :D jan. 8-föci, 9-pszichológia, 12-művtöri :D Szóval a karácsonyt végig tanulom kb :D
Vasárnap párommal kimentünk a Dóm térre és a Széchenyi téri vásárra is :) Szeretem a hangulatot, a tömeggel nem vagyok jóban, de ilyenkor egész jól viselem :)
Dóm téri forgatag :)
Rengeteg vásáros van kint :)
Én ittam egy forralt bor, párom pedig megkóstolta a meleg meggysört... A meggysör finomabb volt nekem :D
Melegedni is lehetett :)

A már meggyújtott gyertyák :)





Csak kicsit nagy a koszorú :)




Belváros-séta a Széchenyi park fele
Díszbe :)


A Széchényi parkba készült képek nem lettek jók :S Ott már siettünk mert kezdtünk fázni, de szerintem én egy este még kinézek :) Az egyik bódénál vettünk füstölőt (mostanában nagyon rákaptunk) Cannabis és Lótusz... a lótusz nekem nem jön be -.- A cannabis viszont tetszik, de tudtam is róla hogy az jó :)


Köményes kockát sütöttem újra egyik nap :) Pikk pakk elfogyott, lakótársak is  lopkodtak :D (pontosabban csak a Gábor, a Dávidnak én raktam valamennyit a szobájába... De úgy nézem sikeres kis rágcsa :)
 Ha esetleg még valaki nem kóstolta íme a recept (nagyon egyszerű, csak több idő elkészíteni mint ahogy elfogy :D)
- 50 dkg liszt
- 25 dkg Rama
- 2 dl tejföl
- só,bors, kömény
- 2 tojás sárgája

A lisztet a margarinnal, 2 tojás sárgájával, tejföllel, sóval borssal összegyúrjuk. Ujjnyi vastagra nyújtjuk,tetejét megkenjük tojással (én a megmaradt tojásfehérjével kentem meg) meghintjük köménymaggal, apró kockákra vágjuk és előmelegített sütőben gyorsan sütjük.

Ma kókuszos muffint sütöttem, ezzel köszöntöttem fel páromat születésnapja alkalmából. Holnap lesz csak a születésnapja, de dolgoznom kell menni 6ra és nem tudom mikor érek haza így megelőlegeztem neki :) Eredeti terv az volt, hogy kávéval és frissen sült sütivel keltem fel de ez most nem jött össze :) Így is nagyon örült, és a muffin is percek alatt eltűnt a tányérról :)

Jövőhéten megyek haza, jupíííí :D Alig várom :D Addig is van még mit tennem, szombaton jön a főbérlő, fiúkat bekell fognom takarítani, le kell vásárolnom a tankönytámom, átkell vennem egy könyvet és még egy helyre mennem kell valamikor, plusz lehet hogy a héten még mennem kell dolgozni (sőt a jövőhét hétfő eddig tuti). Ja amúgy holnap lesz az első napom, kafa mert oda is kellene találnom :D Bent a csajok rendesek voltak, elmagyarázták hol kell leszállni merre kell menni, de sokan leszünk, kövessem a tömeget :D Hát okkééé

Jajj, majdnem elfelejtettem... pedig ezt ma a csoporttársaknak is elmeséltem és totál kész voltak. Na szóval.... Tegnap reggel 8 kor hívnak, szám kijelezve de számomra ismeretlen.... Felveszem.... Valami Ahmed anyám kínja apja fasza kezdett el beleordítani a telefonba (tényleg valami Ahmed volt a neve, csak ennyit fogtam fel a bemutatkozásából), és szép kis akcentussal elkezd nekem üvölteni a telefonba, hogy én hogyan képzeltem ezt, és azonnal toljam oda a képem, mi az már hogy tönkreteszem az autójukat, fénykép is van rólam, ha nem megyek oda akkor hívják a rendőrséget, fénykép is készült rólam!!!
Első reakcióm: MI a fasz van? Ez téves szám lesz mondom.
Nem nem az.... És hogy fénykép van rólam és rendőrség, meg az autó.... Na mondom elég! Akkor elmondaná hogy nézek ki hogy én is tudjam? Hát fénykép van rólam.. ennnyi a válasz... Na meg anyád, itt pipultam be (mivel a telefonra keltem így még a saját sulim környékén se jártam nem hogy máshol), rohadtul nem szolidan közöltem vele hogy ez egy kurva nagy félreértés, nem engem keres és hívja a rendőrséget ha akarja leszarom mert semmi közöm a dologhoz. Valamit mondott még a pasi de én letettem. Visszafeküdtem és próbáltam visszaaludni.. Egy perc sem telt el, újra hívnak... ez már másik szám de tudtam hogy ugyanaz a téma lesz, párom mondta hogy inkább vegyem fel... Felveszem, most valami nő szól bele... A nevét kurvára nem hallottam (talán mert baszta mondani) és elkezd fenyegetni, hogy nagyon gyorsan húzzam oda a picsám, tönkretettem az autójukat, fénykép is van rólam, azonnal húzzak oda a suli elé... Itt már kezdtem ideges lenni.... Megkérdeztem melyik suliról is van szó? Valami Móra Ferenc gimi és azonnal toljam oda a tetves pofám, különben hívja a rendőrséget és tudja hogy hova jár a gyerekem, szóval jól gondoljam meg és.... Na itt szakítottam félbe nem kis hangerővel, hogy na ÁLLJ! 20 éves vagyok, rohadtul nem gimnáziumba járok, nincs gyerekem és kurvára nem tudom milyen autóról beszélnek!     Hallottam ahogy a nő agyába kattognak a fogaskerekek és a normálisnál kicsit halkabban megjegyzi, hogy az a picsa akkor más számot adott meg?... Hát mondom bizony mert rohadtul fogalmam sincs arról amivel vádolnak...... Jajj elnézést, bocsánat... (így a telefonáló) Megvan bocsátva VISZLÁT!! Leraktam, de annyira ideges lettem már hogy aludni képtelen voltam... Leültem a gép elé, főztem egy kávét és szép lassan megnyugodtam.... Hülye emberek.... -.-

Röviden tömören ennyi :)
Amég én gépeztem itt, párom elaludt :) Órák óta szenved valami weboldallal vagy mivel.... Most fel kellene keltenem....
Páá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése